سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
نماینده ولی‌فقیه

حوزه/ امام جمعه مشهد مقدس گفت: محیط نمایشگاه علاوه بر کارکرد اقتصادی و نمایشگاهی دارای کارکرد فرهنگی است، لذا ضرورت دارد «تقویت و ترویج فرهنگ عفاف وحجاب و فریضه امر به معروف و نهی از منکر» در فرایند برگزاری نمایشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت الله علم الهدی صبح امروز در دیدار با سرپرست و جمعی از مدیران نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه به مقوله «پیوند اقتصاد و فرهنگ» در فعالیت‌های اقتصادی، بر لزوم تقویت فعالیت‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد و استفاده از ظرفیت‌های صنعت نمایشگاهی در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان، صادرکنندگان و کارآفرینان و صنعتگران استان و کشور تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند رئیس جمهور شهید حضرت آیت‌الله رئیسی و پیوستن ایران به پیمان شانگهای و پیمان بریکس و دیپلماسی فعال اقتصادی دولت سیزدهم بر استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده مورد اشاره بخصوص در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات نمایشگاه بین‌المللی مشهد و تقویت صنعت نمایشگاهی و برگزاری نمایشگاه‌های خارجی تاکید کرد.

امام جمعه مشهد مقدس تاکید کرد: محیط نمایشگاه علاوه بر کارکرد اقتصادی و نمایشگاهی دارای کارکرد فرهنگی است، لذا ضرورت دارد «تقویت و ترویج فرهنگ عفاف وحجاب و فریضه امر به معروف و نهی از منکر» در فرایند برگزاری نمایشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

فرزین سلطانی، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت نمایشگاهی استان و نمایشگاه بین‌المللی مشهد، برنامه‌های این بنگاه اقتصادی را برای ارتقای جایگاه و سطح فعالیت‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد و همچنین گسترش صنعت نمایشگاهی در داخل و توسعه روابط کاری و برگزاری نمایشگاه‌های خارجی بیان کرد.

وی همچنین بر ضرورت اجرایی شدن رهنمودهای امام جمعه محترم مشهد و رفع دغدغه‌های فرهنگی و حواشی احتمالی برگزاری نمایشگاه‌ها تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha